Հայոց լեզու

  1. Գրի՛ր, թե որն է քո սիրելի քանակական թվականը և ինչու:

Իմ սիրելի թիվը 3-ն է։ Չգիտեմ ինչու եմ այդ թիվը սիրում, բայց ինձ թվում է, որովհետև մի բանը սիրում եմ 3 անգամ ասել, լսել, խոսել և ես սիրում եմ կենտ թվերը։

2. Բառի կրկնությամբ կամ -ական ածանցով նոր թվականներ ստացի՛ր տրվածներից: Փորձի՛ր բացատրել, թե ստացված բոլոր թվականներն ինչո՛ւ են կոչվում բաշխական:

Քառասուն, յոթանասուն, ութսուն, տասնութ, երկու հարյուր:
Քառասուն-քառասունական,
Յոթանասուն-յոթանասունական,
Ութսուն-ութսունական,
Տասնութ-տասնութական
Երկու հարյուր-երկու հարյուրական,

3. Դասական թվականներ ստացի՛ր տրված քանակականներից: Փորձի՛ր բացատրել, թե ստացված բոլոր թվականներն ինչո՛ւ են կոչվում դասական:

մեկ, քսանմեկ, երեք, քառասուներեք, երկու, վաթսուներկու, հարյուր, հազար
Մեկ-մեկերորդ,
Քսանմեկ-քսանմեկերորդ,
Երեք-երրորդ
Քառասուներեք-քառասուներորդ
Երկու-երկրորդ
Վաթսուներկու-վաթսուներկուերորդ
Հարյուր-հարյուրերորդ
Հազար-հազարերորդ

4. Տրված քանակական վեց թվականների կազմի՛ր երեք կոտորակային թվական:

մեկ, հինգ, չորս, երկու, ութ, ինը:
Մեկ չորրորդ մաս, երկու ութերորդ մաս, ինը հինգերորդ մաս:

Оставьте комментарий